HEJ

jag är apdålig att skriva blogg hos pappa :o
Jag vet inte varför.

Nu är det äntligen helg. Vi hade tänkt åka till värmland, men pappa är sjuk och så. Vi ska nog hitta på nåt annat skoj hoppas jag. Det var jättelänge sen jag var där. Skulle varit kul.
Nu sitter jag och målar naglarna. Fransk manikyr blev det. Långfingret blev helt stört. Måste göra om den. Sen när jag ska ta bort med aceton kommer alla andra naglar också bli fula. HAHA livet är hårt. Älskar franskmanikyr. Det ser så fresh ut.

Dagen gick bra. Hade en labrapport tills idag som jag lämnade in också. Den blev skitbra tycker jag.
En hel jävla dag kan bli helt underbart bra bara man har lämnat in någonting som blivit bra. Jag hade suttit med den i en och en halv vecka och försökt få den så bra som möjligt.
Älskar såna här skrivupsater/labrapporter. Det är så kul att skriva. Mer än hälften ogillar sånt. Haha det är ju skitkul halå?
Sen funkar inte mitt office på datorn, vilket är skitirriterande.
Laddade ned OpenOffice igårkväll, visst det var bra och så, men jag kan ju inte skicka det till någon lärare för det är antagligen annat format än word. Lärarna har ju Word och det vore verkligen fail om man skickade nåt som ändå inte går att öppna.
Jag laddade ned någon crack som skulle funka på alla office 2007, men den funkade inte. (hatar att sitta och stirra på nedladdningsprogrammet och sen när torrenten är klar så funkar den inte...)
Hur som helst kom jag en bit på vägen. Förut kunde jag inte ens klistra in något i word, men nu kan man iaf lägga in texter osv men man kan inte skriva eller rätta osv. Måste lösa't.

Snart ska jag ta en dusch, tror jag. Men det är ärligt talat svårt att slita sig från datorn.
Sitter och lyssnar på Whitesnake och Airbourne.
När man lyssnar på en låt säger man till sig själv att "När denna låt är slut MÅÅÅSTE jag gå från datorn". Sen öppnar man musikmappen och ser en låt som man MÅSTE lyssna på. Asirriterande. Suttit såhär i ungefär en timma nu.
Ska lura mig själv och fixa word medans jag lyssnar för att word är ju VIKTIGT!!!! Haha!

PUSS OCH NYP <3
Dagens (från linnea): Maha bussåkare!
Jag: va? XD
Linnea: Jag såg dig allt.
Jag: jag är hemma och det har jag varit sen tolv :D

HAHA dubbelgångarn! :D












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0