Helgen!

Denna helg har varit najs som tusan.
I fredags var jag med Frida och Elin. Vi satt och snackade och sedan kollade vi på "Linas kvällsbok". Den är fett rolig, haha!
Sen igår var jag och Amanda barnvakter. Mamma och Perra var i Nynäshamn på whiskey-provning.
Zarah sov skitlänge på eftermiddagen. När hon hade vaknat drog vi ner till ica för att fika+handla. Det var mysigt och Zarah skötte sig fett bra :)
Sen när vi kom hem lagade vi mat; Potatisgratäng + kött och tomatsallad. Skitgott.
Vi var lata och köpte färdig potatisgratäng. Haha potatisen i den är typ frysskadad och äcklig.
Idag är det söndag och jag har inget att göra. Vill hitta på någonting men ingen verkar intresserad. Söndagar suger.
Alla vill chilla på söndagar, jag vill hitta på nåt liksom. Haha! Jag skulle vilja gå på cosmonova eller nåt museum. Det skulle vara kul.

Essän är snart helt 100% klar. Snacka om skönt.
Blev inte så jädrans nöjd, men det tror jag inte nån blev eftersom det var en skitsvår uppgift. Vi skulle fått skriva en essä om vad vi ville först och sen den här.
Men nu är den gjord.
Puss

uppdatering:
Bajshumör är ordet.
Tur att jag sitter på mitt rum just nu för jag är på så jävla dåligt humör. Jag vet inte varför men det har nog sin förklaring bara jag tänker lite.
Det ser ut som en bomb sprängts i mitt rum. Det brukar alltid vara städat och fint, men nu ligger det både rena och smutsiga kläder på mitt golv. Jag har ingen koll längre.
Jag brukade vara noggrann och så, men i dunno.
Sen var alla sura idag vilket gjorde mig sur. Hatar när det är den jävla "surstämningen".
Nu ska jag bli glad igen och fortsätta göra ingenting.
Btw, drar jag till pappa imorgon. Har dem inte tagit ut byrån i mitt rum dör jag. Ni ska se hur det ser ut i mitt rum XD
Det är typ asmycket möbler som dem ställt in i mitt rum. Man kommer inte ens in till sängen. Haha!
Men men nu ska jag fortsätta dricka kaffe och avreagera mig på något. Puss.
-> TILL ER SOM ENS LÄSER, varför kommenterar ni inte? :<

Kommentarer
Postat av: Frida

för att jag var upptagen med att tänka på dig<333

2008-11-16 @ 20:25:17
Postat av: Hanna

Rösta på vem som ska bli Veckans Blogg. Röstningen avslutas klockan nio. :)

2008-11-16 @ 20:37:05
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså shit, gå med här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/28280/



alltså shit, gå med här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/28280/



alltså shit, gå med här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/28280/



alltså shit, gå med här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/28280/

2009-02-24 @ 16:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0