Torsdag

Tjenis!
Igår var det slipknot. Fyfan vad GRYMT det var.
Jag och Julia tog tåget in till stan. Vi gick runt lite och sen käkade vi på SUSHI brevid bluefox. Satan vad gott det var.
Det är så sjukt gott med sushi.
Efter nån timma eller så åkte vi in till globen där det vimmlade av en massa rockerzzz! På donken där var det BARA folk med slipknottröjor. Komiskt.
Vi ställde oss i kö rätt fort med tanke på att man vill ju sätta sig på sin plats i skaplig tid osv. Efter ungefär 90 minuter i kylan blev vi insläppta. Vi hade såklart dom bästa platserna (tyckte vi). Man såg allt skitbra!
Sen började Bodom att spela. Dom var iNTE lika bra som för några år sedan. Det var liksom brusigt tyckte jag.
Sen var det Machine Head. Dom spelade skitlänge och det verkade vara många som gillade dom. Jag gillar INTE dom kan jag ju säga. Efter dom kom slipknot. Skitcoolt var det att se dom verkligen. Men dom spelade skitkort :( Trodde dom skulle spela längre, men men! Det var bra så länge det varade!
Idag har jag SKITONT i nacken och armarna. Jag headbangade inte ens typ. Haha Weird.
Nu måsssste jag skriva klart essän och lyssna på whitesnake! Haha nya skivan äger skithårt!

SEN EN SISTA SAK:
Jag blev glad idag när jag läste i DN. En person hade skrivigt svar till hon som snackar skit om oss som skriver blogg.
BRA säger jag. För folk som klagar på onödiga saker är ocoolt.
Tex han som tyckte att apoteket inte borde sälja sexleksaker. Han trodde att alla ungdommar skulle köpa och bli översexistiska. Sen att det skulle öka könssjukdommar osv. Bara för att han inte kan få ett ligg liksom. Abo!

Adjö (några bilder från igår)(och glöm inte att jag har en MUSIKSPELARE längst ned på sidan)

från vänster: Julia, children of bodom, Machine head och slipknot.
Jag tog alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0