Värdelöst... nästan!

Efter skolan idag så tog jag sällskap med Frida.
När vi skildes åt började det regna som attan. Motvind och regn är INTE min grej. Plus att jag cyklade. Regnet stänkte skithårt i fejset också. Haha, mitt smink rann också. Jag såg liksom mascaran droppa, men ärligt talat sket jag i det. Vad kan man göra liksom.
Sen var det roligt när två ungar stod och klaga om att deras cykelhjälmar var blöta. Jag råkade säga "men vad fan, mitt hår då?" rätt högt. Lyckat, haha.
Sen när jag mött Arkan (han skrattade åt mig =( ) slutade det regna såklart. Sen när jag kom hem började det igen och jag tappade posten på verandan. LYCKAT :D

Nu har jag suttit och försökt göra essän. Det är skitsvårt att börja. Har raderat och skrivit om ca 4 gånger nu.
Egentligen är det inte så svårt bara man kommer igång. Det är nog så med allt.
MEN hur fan ska man börja? Jag hittade ett väldigt bra citat, men det passar inte in i en början. Jag tror att jag skriver de olika delarna som ska vara med essän. Sen kan man bara lägga ihop allt och fixa och trixa som man vill. Bah. Har tre dagar på mig. Det ska bli mvg det KOMMER bli mvg!

Snart ska jag dricka glögg. Snacka om att inte kunna hålla sig till julen.
Xoxo / Rebecca
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0