Chill-tisdag

Denna dag har varit chillig om jag tänker efter. Skolan gick finemang och allt kändes super. Vi hade sexualkunskap också. Det var fett roligt tyckte jag, att liksom diskutera i grupp och framför allt göra någonting utöver det vanliga dvs matte, kemi, matte, kemi osv osv.
Tror var för att jag sov bra och somnade i tid som skolan kändes så bra idag. Så ikväll blir det sova samma tid som igår.

I morse när jag åt frukost läste jag DN (som vanligt). Sen när jag kom till "skriv i DN" så hade någon skrivit en insändare om H.E.A.T (ett av mina favoritband). Dom var med i melodifestivalen i lördags.
Hur som helst skrev denna kvinna att hon tyckte att det var dåligt av tidningarna att INTE skriva om Crash, trummisens, tighta tights som man såg kuk-formen i. Eftersom det var så stora rubriker -> "TROSCHOCK" efter Lets Dance, så anåg hon att det borde vara en rubrik om "KUK-CHOCK" (okej inte synonymet KUK, men ni fattar).
När jag läste det så undrade jag varför hon inte skriver något mer vettigt? Jag tror det är fler som köper tidningen när det står TROSCHOCK än att det står "peins-chock".

Vi fick ett brev hem idag också om att ungdomar står vid ett dagis (där jag gick när jag var liten) och super på kvällarna. Jag tycker seriöst det är respektlöst. Varför kan inte ungdomarna tänka på att det faktiskt är småbarn där? Jag menar en litet barn kan skära sig på trasiga glasflaskor och på ölburkar och vem vet, en liten pantad unge kanske äter en FIMP? Okej, äta en fimp kanske är att överdriva, men jag tror ni fattar jag menar.
Jag har eller kommer aldrig festa på ett dagis. Respektlöst! Det finns en miljon platser att supa på.

Om någon har ett förslag hur jag kan designa min blogg så kommentera det.
OCH om det är någon som läser över huvudtaget så kommentera för bövelen! Känns så dött!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Spång

Heh... olovslund.. xD Nej men hellt rätt, palla stå ute liksom!

2009-02-17 @ 22:07:02
URL: http://spoing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0