God Morgon

Sitter och kollar på Oprah. Handlar om någon sportbrud som suttit i finkan. I såna program känns det som att tex. Oprah tycker synd om, i detta fall sportbruden. Hon får fan skylla sig själv om hon dopar sig och ljuger. Om jag var Oprah hade jag sagt "Rätt åt dig att du fick sitta ett halvår i fängelse, bitch!"

Jag håller på att ladda ned Slumdog Millionaire. Pappa sa att den var skitbra. Han var här nyss och hämta sitt snus och lämnade mina pengar. Fett synd. Innan han skulle komma råkade en liten del av en tops fastna i hans öra. Såklart hade den åkt ut när han kom till sjukhuset, men ändå fett synd. Han fick betala massa pengar i onödan.
Jag tänkte att filmen skulle ta typ 10 minuter att ladda ned så jag kunde äta min frukost samtidigt, men icke sa nicke. Den är klar om 10% så ska se på den när den är klar. Can´t wait. Den har vunnit massa oscars.
Ska duscha och fixa mig efter filmen. Ska till stan vid tre, eller rättare sagt ska vara där tre. PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

fin blogg =).

fin hårfärg du har på bilden i headern =)

2009-02-25 @ 18:01:02
URL: http://sandravanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0