Kryssning

Idag har familjen + mormor och Sten varit på dagskryssning över till Åland. Det var sjukt mysigt.
Vi åkte lite efter sju imorse. Snacka om att jag var irriterad på Måns (min respektlösa kissekatt) som kommer in typ ca 10 minuter INNAN man ska upp och krafsar på dörren. Sen när man släpper in honom och hoppas att han ska hoppa upp i sängen och mysgosa med en vill han ut igen och börjar krafsa på dörren PRECIS när man nästan har somnat om... Irriterande!
Hur som helst fixade vi oss i ordning och sånt. Amanda frågade mamma när vi skulle åka och hon svarar lite chilligt sådär "om en kvart". Amanda och jag började bre varsin smörgås när Perra kommer in och säger med O-chillig röst "KOM IGEN NU, VI SKA ÅKA!!" Jag och Amanda tittade på varandra och började dra oss ifrån våra nygjorda mackor som vi slängde sen.
Vi åkte till grisslehamn och tog båten.
Sen hade vi jättetrevligt. Jag och Amanda vann 100:- var på bingot. Vi käkade buffé, som var skitgott. Jag handlade choklad och ett puder i taxfreen! Sen kom vi hem och chillade!

Imorgon ska jag baka EGNA semlor! Mums

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0