Tjolahopp!

Först vill jag säga att jag har nyst sjukt mycket idag. Jag älskar att nysa! Det är så jävla skönt.
Som en näs-orgasm!

Började 8.30 idag. Trodde jag skulle få framkalla, men det fick jag icke tyvärr. Men vad gör man?
Jag tränade på att rulla in filmen i rull-saken. Det gick bra!
Anledningen att jag tränade på det är att det måste vara helt kolsvart när man gör det.
Sedan hade jag kemi. Det var rätt kul för vi hade typ smålabbar som vi fick hålla på med. Sen fick jag tillbaka provet också. Fick G och är fett nöjd med det, jag skiter i vad alla säger om att "g" inte är tillräckligt. Men för mig är det fett bra så jag är nöjd och det var Göran också.
Sen hade jag håltimme i typ.. flera timmar. Skrev två labbrapporter på den tiden. Det kändes så jävla hopplöst när jag höll på med den första. Jag mindes ingenting och det var bara en massa formler och skit. Men sen rullade det på som fan!
Sen vare matte, och hur mycket jobbade jag + Frida den lektionen? NADA! Ingenting. Jag öppnade boken och gjorde en linje, sen snackade vi mest skit.

Nu är jag hemma och håller på att städa mitt rum. Det finns iofs inte så mycket att städa men jag vill få bort en påse med en massa fula kläder och rensa lite i mitt skåp. Men men får se hur långt jag kommer!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0