Torsdag

Nu har jag just skrivit in mitt CV till jobbet i sommar. HOPPAS jag får en intervju. Skulle vara så perfekt för mig.
Idag vaknade jag runt elva. Låg och "drog" mig med Måns innan jag gick upp. Jag skulle ringa och boka SPA till  imorgon men tyvärr hade dom inga tider imorgon, men vi bokade på tisdag nästa vecka i stället. Jag ska göra ansiktsbehandling classic och mamma tog en helkroppsmassage.
Jag skulle aldrig kunna ta helkroppsmassage. För det första är jag för feg att bah visa upp mig sen för att jag är kittlig. Jag vågar liksom inte ta risken att ligga och asgarva. Men å andra sidan kanske man kommer in i den där känslan som gör att det inte blir kittligt. Hur som helst.
Idag såg jag en film som hette WILD AMERICA. Den var fett bra och spännande. Handlade om tre killar som begav sig ut för att filma vilda djur. Sedan skulle dom hitta en björngrotta. Jag tänker inte säga något mer i fall att ni vill se den. Bra var den!
Sedan vid halv tre kom Frida. Vi fikade lite och sen hämtade vi Zarah. Frida och Zarah verkade gilla varandra. Från skillnad till Spång som hon vara stortjöt när hon såg. Men hon var ju liten då! Nu skulle noh hon älska honom lika mycker som Frida.
Sedan åt hon här. Middagen blev misslyckad. Jag tyckte den var bra och så ja.

Nu ska jag lyssna på musik och redigera bilder. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0